Sunday, August 28, 2011

kegemaran kami

TEKA-TEKI pamily,,,tibe je waktu berbuka,,mesti kami maen teka teki,,best,,nak join???haha da nak abes puase da...bulan puase je kami maen ni hehe,,rindu nye bulan puase,,nape la cepat sgt puase tahun ni,,,aku xnak raya lagi,,(sbb xnk trial hehe)xde la,,siyes la,,aku rindu ramadhan~...byk yg kami lakukan bersama,,,bulan puase la aku pat bekumpul ramai2 sekeluarga,,,bulan laen pun ade gak tp x seseronok bulan puase,,,*rindu nya !!!....byk teka teki yg merepek akan kami tanye haha,,warna ape plg byk n bleh makan la itu la ni la,,haha,,,n my mom punye soalan paling power(soalan ape plg bongok?-->soklan mina)*haiyoo hahaha,,walau pon kasar bunyi nye tp aku xkesa pon,,joke kan haha,,,my dad pulak suke bg soalan yg susah*tu yg best tuh..hehe..then bile aku tanye dye pulak mesti dye kate jwpn aku xlojik,,ish grm,,haha,,tp seronok la maen teka teki ngan family,,,btw,,sehappy happy kami ade juge cerita sedih nye,,,kami pun manusie biase,,mesti ade spoil kan bile da happy happy,,,xpela,,redha n trima je~harap keluarga kami bahagia selama nya amin~

No comments:

Post a Comment